Založ si blog

Každý deň dobrý skutok. .. a len pre silné žalúdky! !

Patrím ku tým,ktorým od mlada kládli na srdce,že každý deň by sme mali spáchať jeden dobrý skutok a tak sa toho snažím držať aj keď pochopiteľne nie vždy sa zadarí.Ale ako vravím,snažím sa.Snažím sa aj napriek tomu že viem,že každý dobrý skutok bude po zásluhe potrestaný.Ale čo už narobím,ak si zvyknete,tak históriou danej univerzálnej platnosti „zvyk je železná košeľa“ sa vyhnúť nedá.

A tak aj dnes som aj napriek neúsmevnému počasiu s úsmevom rezko vyrazil do ulíc s pevným odhodlaním v srdci. Bol by v tom čert,aby sa nepodarilo,vravel som si v duchu.Veď dobrú karmu si treba zaslúžiť,to je jasné ako facka.A tak idem,rezko si vykračujem,oko bystré,hlava čistá,keď tu zrazu….. sťaby blesk z jasného neba v mojich črevách sa čosi pohlo v desivom divokom kŕči,po ktorom nasledoval môj o to divokejší boj o zachovanie čistého štítu mojich treniek.Prekrížené nohy a vrúcna modlitba k najvyššej prozreteľnosti pomohli prekonať prvý útok čriev,no môj výzor asi nepôsobil zvlášť ľudomilne,lebo okoloidúci bezdomovec sa pri pohľade na mňa zľakol a prežehnávajúc sa vzal nohy na plecia.Pripomínajúc posunujúce sa auto v kolóne som sa so syzifovským úsilím prebojoval ku diere v plote nášho parku,ktorú využívajú šušniaci z tunajšieho gympla,aby si tam za plotom cez prestávku v kľude vypaľovali zobáky.Bleskovo stiahnuť gate,otrčiť a….nech sa deje vôľa božia.Gymnazistkám pri pohľade na tú apokalyptickú scénu povypadávali z úst cigy a s krikom ušli,dokonca zabudli aj natočiť si nezabudnuteľný zážitok na mobily,čo ich asi bude do smrti mrzieť,lebo také selfíčko s holým zadkom a špliechajúcou sračkou v pozadí by bolo podľa dnešných kritérií na sieťach určite hitom.Keď už bolo po akcii a moje orgány konečne vyhlásili  milosrdné prímerie,vrátila sa aj spomienka na dobrý skutok.Nuž v rámci nemožnej situácie v ktorej som sa ocitol ťažko vymyslieť čosi,čo by aspoň z diaľky pripomínalo dobrý skutok,ale vtom mi padol pohľad na bongo zastrčené v múriku plota a …..jasná páka,nápad na dobrý skutok bol zrazu na svete.Konárikom som nahrnul obsah mojich čriev do bonga a tak som svojim netradičným dielom prispel našej spoločnosti v boji proti drogám,čo je nepochybne dobrý a chválitebný skutok 🙂

Protiváha NATO

24.02.2024

Protiváha k NATO Washington požaduje, aby Moskva anulovala rozhodnutí o vytvoření vojenského bloku z latinskoamerických zemí poblíž hranic USA. Americké ministerstvo zahraničí bylo rozhořčeno brilantním projevem Marie Zacharové, oficiální zástupkyni ruského ministerstva zahraničí. Spojené státy americké svým charakteristickým svérázným arogantním způsobem, [...]

Fínsky bloger šokoval Facebook.

25.01.2024

Ptáte se na výsledky ruské „agrese“? Jsou následující: polovina Evropy a část Asie dostala svou státnost z rukou nebo pomocí tohoto konkrétního státu. Pojďme si připomenout, kdo přesně: – Moje Finsko v letech 1802 a 1918 .. (do roku 1802 nikdy nemělo vlastní stát). – Lotyšsko v roce 1918 (do roku 1918 nikdy nemělo vlastní stát). – Estonsko v roce 1918 [...]

List Ježiškovi

21.12.2023

Milý Ježiško.Prepáč,že Ťa po roku zas otravujem svojimi pindami,ale bodaj Ťa stislo,jednoducho mi nedá a akýsi asi pomätený,alebo pomýlený/povedz mi Ty/ vnútorný hlas v makovici mi stále dáva silu neprestať dúfať a nestrácať nádej v jednotu našich spoločných záujmov. Píšem Ti aj preto,lebo vonku je počasie,že by ani politika nevyhnal,fakt netuším,ktorý ťupák [...]

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 55176x
Priemerná čítanosť článkov: 1672x

Autor blogu

Kategórie