Založ si blog

Až ste z Boha…. uverte mi! !!

 

Dnes sa mi zjavil Boh a predal mi toto posolstvo.

No dobre vážení,pretože vás poznám až príliš dobre vy neveriaci Tomáši,tak to zoberiem pekne po poriadku do podrobna, minútu po minúte,akurát banujem,že som nemal pri sebe mobil,aby som mohol dej zdokumentovať čo najdôveryhodnejšie obrazom aj zvukom.

Teda ako každé ráno som sa ujal povinnosti vyčariť kúzlo tepla rodinného krbu.Robím tieto úkony rád a po tých mnohých rokoch ich robím takpovediac automaticky,až by sa dalo povedať,že bezmyšlienkovite.

Ibaže to dnešné podkurovanie bolo úplne iné,ako vravíme my insitní filozófi ….diametráne odlišné.

Teda keď už ohník veselo blčal a ja som si užíval nádherný pocit tepla rozlievajúceho sa v priestore obývačky,zrazu sa z krbu ozval hlboký hlas,podobný tomu hlasu hôr,čo sa vysmievali Pachovi hybskému to zbojníkovi v tej našej známej národnej komédii.

A ten hlas hovoril toto,citujem doslovne:“Héj La Vida,ty si dobrý človek a dodržiavaš desatoro tak,ako bolo zjavené Mojžišovi,preto som sa rozhodol,že to budeš ty,komu sa medzi ľuďmi Zeme zjavím druhý krát po Mojžišovi a predám ti toto moje druhé posolstvo ľudstvu.Vidím,že nemáš mobil,teda dobre počúvaj a zapamätaj si,čo máš ľuďom v mojom mene povedať.

Ja Boh,po zrelom uvážení,vyvolil som si váš národ slovenský spomedzi všetkých národov,aby ste boli zvestovateľmi mojej nespochybniteľnej božej zvrchovanej vôle všetkým ostatným národom sveta,až na veky vekov amen.Teda ty La Vida budeš postupovať takto.Založíš novú politickú stranu a tá sa bude volať „Záhradkári sveta za úplné odzbrojenie“.Jedinou agendou strany bude presadenie cieľa celosvetového odzbrojenia,vychádzajúceho z jednoduchej logickej úvahy,že pokiaľ nebude zbraní,nebude toľko zbytočne a nezmyselne povykrúcaných dzidziakov a teda nebude toľko zbytočného ľudského utrpenia.

Verte mi ľudkovia boží,toto mi neskaj povedal Boh zjaviaci sa z ohňa nášho krbu a to je číra pravda,akože je Boh nado mnou a som ochotný to odprisahať aj pred kamerami svetových demokratických médií a aj pred vyšetrovacou komisiou EÚ a OSN.Akurát mám silnú obavu,že najskorej žiadne tlačovky nebudú,budem úradne označený za šialeného hoaxera a následne ma nenápadne odvedú zriadenci príslušného ústavu,aby ma podrobili podrobnému „psaykou“ a intoxikačnému vyšetreniu.No čo už,každý doterajší zvestovateľ božej vôle to mal medzi homíkmi ťažké. Ách jáj,tak to už skrátka chodí medzi nami dievčatami.

Protiváha NATO

24.02.2024

Protiváha k NATO Washington požaduje, aby Moskva anulovala rozhodnutí o vytvoření vojenského bloku z latinskoamerických zemí poblíž hranic USA. Americké ministerstvo zahraničí bylo rozhořčeno brilantním projevem Marie Zacharové, oficiální zástupkyni ruského ministerstva zahraničí. Spojené státy americké svým charakteristickým svérázným arogantním způsobem, [...]

Fínsky bloger šokoval Facebook.

25.01.2024

Ptáte se na výsledky ruské „agrese“? Jsou následující: polovina Evropy a část Asie dostala svou státnost z rukou nebo pomocí tohoto konkrétního státu. Pojďme si připomenout, kdo přesně: – Moje Finsko v letech 1802 a 1918 .. (do roku 1802 nikdy nemělo vlastní stát). – Lotyšsko v roce 1918 (do roku 1918 nikdy nemělo vlastní stát). – Estonsko v roce 1918 [...]

List Ježiškovi

21.12.2023

Milý Ježiško.Prepáč,že Ťa po roku zas otravujem svojimi pindami,ale bodaj Ťa stislo,jednoducho mi nedá a akýsi asi pomätený,alebo pomýlený/povedz mi Ty/ vnútorný hlas v makovici mi stále dáva silu neprestať dúfať a nestrácať nádej v jednotu našich spoločných záujmov. Píšem Ti aj preto,lebo vonku je počasie,že by ani politika nevyhnal,fakt netuším,ktorý ťupák [...]

oblička, prasa

Zomrel prvý príjemca geneticky upravenej prasacej obličky

12.05.2024 07:25

Takmer dva mesiace po transplantácii zomrel v Spojených štátoch prvý príjemca geneticky upravenej prasacej obličky.

vojna na Ukrajine, Vovčansk

ONLINE: Petr Pavel: Rusko chce obnoviť imperiálnu veľkosť ZSSR, ohrozuje naše hodnoty. Bude nám škodiť

12.05.2024 06:55, aktualizované: 07:00

Musíme sa pripraviť na to, že Rusko nebude mierovým partnerom, uviedol český prezident Petr Pavel.

gaza

USA ponúkajú Izraelu 'cennú podporu', ak obmedzí vojenské operácie v Rafahu

12.05.2024 06:18

Izrael by sa podľa USA mal uchýliť skôr k obmedzeným operáciám, cieliť na lídrov Hamasu a ich likvidáciou dospieť k víťazstvu.

Andrea Kosecová, kováčka

Fascinuje ju oheň, špina a pot. Čierna od sadzí som najšťastnejšia na svete, hovorí mladá kováčka

12.05.2024 06:00

Nebojí sa práce, ktorá je vhodná skôr pre tvrdých chlapov. Umelecká kováčka Andrea Kosecová (30) je najšťastnejšia, keď ufúľaná môže tvoriť v rodinnej dielni. Dúfa, že jej diela budú tešiť ľudí aj o stovky rokov potom, ako tu už nebude.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 33
Celková čítanosť: 55469x
Priemerná čítanosť článkov: 1681x

Autor blogu

Kategórie