Dobrý deň.Pokiaľ človek klikne na stránku Lidl-u,tak musí oceniť všetky tie pekné myšlienky,zámery a činy,ktoré sa spájajú s podnikaním vašej spoločnosti na slovenskom trhu.Všetko je to OK,pekné,logické a takpovediac ekologicko-spoločensky správne.Avšak je tu prítomná akási čudesná takpovediac „mentálna kontraindikácia“,ktorá domnievam sa,do toho všetkého nijako nezapadá.Tou nepochopiteľnou „kontraindikáciou“ je koncoročný predsviatkový predaj zábavnej pyrotechniky.Skutočne neviem na akej úrovni sú informácie vašich tvorcov politiky predaja čo sa týka tohoto špeciálneho tovaru,ale je možné sa domnievať,že v prípade pyrotechniky a jej celkového škodlivého vplyvu na ekológiu ,zdravie človeka a nielen neho,(zverolekári na pohotovosti a ornitológovia by vedeli rozprávať)je zrejme informovanosť na veľmi slabej úrovni.Totiž ak by tá informovanosť bola na dobrej úrovni,tak by sa jej spojenie spolu s ušľachtilými ideami politiky predaja logicky muselo prejaviť tak,že by jednoducho v Lidli zábavnú pyrotechniku nebolo možné kúpiť!Ako sa hovorí,nádej umiera posledná,tak aj ja na záver budem dúfať,že moja malá pripomienka neostane nepovšimnutá a ak dožijeme,tak sa budete môcť v ďalších svojich „ňuwsleteroch“pochváliť,ako kráčate s dobou a tú primitívnu,škodlivú a nebezpečnú zábavku už nebude možné kúpiť v žiadnej vašej a ani inej predajni a my občania sa hádam dožijeme skutočných a naozajstných sviatkov pokoja a mieru.
Ďakujem za pochopenie.
Tak som aj tvoj blog pochopil, no Lidl sa... ...
No áno,ale dnes je už možné pyrotechniku... ...
To by asi bolo kontraproduktívne...zakázať.Ono... ...
Ide o to,že Lidl je medzi top predajcami a vo... ...
Tvoja pripomienka je síce pekná, ale ťažko... ...
Celá debata | RSS tejto debaty